Kobayashi: most már én jövök!

B Dániel

A Maláj Nagydíjon a Sauber mexikói pilótája Sergio Pérez mindenki figyelmét magára vonta, fantasztikus  második helyezésével, így a svájci csapat másik kíválósága Kamui Kobayashi kissé háttérbe szorult, azonban a japán bizonyítana a jövő hétvégén, Kínában.

© Sutton Image

A Sauber C31-es gépe a gyors kanyarokban remekel leginkább, amiből viszonylag sok található Shanghaiban,  így Kobayashi nem alaptalanul reménykedik.

"Mindig jó érzés megérkezni Kínába. Nagyon szeretem a Shanghai mellett fekvő pályát, hiszen rendkívül élvezetesek ezek a nagy sebességű kanyarok, ráadásul elvileg az autónknak is nagyon fekszenek. A tavalyi futam nagyon élvezetes volt, hiszen pontot is szereztem, miután a 13-ik helyről rajtoltam."

"A pálya hőmérséklete alacsonyabb lehet, mint legutóbb Malajziában, úgy gondolom körülbelül olyan idő lehet majd, mint Melborune-ben, és ez nekünk is, és a gumiknak is csak jót jelenthet, bár erre majd csak akkor derül fény, ha majd ott leszünk. Mindenesetre pozitív érzésekkel érkezem majd Kínába, és érdekes lesz látni, hogy a rövid szünet után ki milyen újítással áll majd elő."

Címkék: kína f1 sauber kobayashi kamui

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Facebook

Címkék

2013 (2) alonso (5) bemutató (3) bull (3) csapatok (2) f1 (11) fernando (2) ferrari (5) forma1 (6) futam (2) időmérő (2) kanada (2) kép (2) kimi (2) lotus (3) mark (2) mclaren (2) mercedes (4) michael (2) monaco (2) nagydíj (2) nico (3) raikkönen (2) rb9 (2) red (3) renault (2) rosberg (2) sauber (3) schumacher (2) sebastian (2) teszt (2) vettel (2) webber (2) Címkefelhő

 

Szerzők

süti beállítások módosítása